Feilmelding2020-06-17T19:44:50+01:00

Service og support utenfor åpningstidene

Du har forsøkt å nå oss utenfor våre åpningstider på grunn av noe som haster.
Les vilkårene først, fyll deretter inn skjema, så kontakter vi deg med én gang!

Som utgangspunkt blir all kontakt utenfor åpningstid fakturert pr. påbegynte time. Ved å benytte deg av kontaktskjema nedenfor bekrefter du å akseptere vilkårene.

Timesatser:

  • Hverdager kl. 08-16: kr. 0,- iht. ordinære vilkår om gratis support.
  • Hverdager kl. 16-24: kr. 1500.-
  • Helger/helligdager fra kl. 08-24: kr. 1500,- 
  • Alle dager kl. 00-07: kr. 3000,- 
  • PS: All kontakt, uansett grunn er fakturerbar i tidsrommet kl. 00-07!

Ved noen tilfeller vil service/support utenfor våre åpningstider være kostnadsfri.
Du må selv ta en vurdering om din sak er fakturerbar eller ikke ved bruk av retningslinjene nedenfor. Tar du kontakt med oss for en vurdering, så er dette en påbegynt time.

Hva er gratis service/support utenfor åpningstidene?

  • Sidene er nede/utilgjengelig for mine kunder og jeg har testet både på mobil og pc/mac og på hjemmenettverk og mobilnettverk.
  • Mine kunder får ikke til å gå til kassen/betale og jeg har testet både på mobil og pc/mac og på hjemmenettverk og mobilnettverk.

Hva er betalt service/support utenfor åpningstidene?

  • Noe er feil, men det viser seg å skyldes noe jeg har gjort (eksempel, lagt inn egendefinert kode, slått av en betalingsløsning eller liknende).
  • Noe er feil med kontrollpanelet, men forsiden fungerer.
  • Alt annet.
START NÅ!